måndag 21 juli 2008

PAMPAM PAM PAM PAAAAAM


Tillslut var det äntligen vår tur att gå in i ringan och matte var så nervös att vi hon mådde illa. Det var dock bara onödigt eftersom jag fattade poängen med en gång.



  1. Man skulle jogga bredvid matte i en ring tsms med de andra juniortikarna.

  2. Sedan ensam i en ring och på en diagonal.

  3. Efter det skulle man se så snygg ut man bara kunde ( Vilket inte var så svårt när husse stod med bollslungan utanför ringen) medan domaren tittade på mina tänder samt klappade, klämde och kände på min kropp. (supermysigt)

Sedan var det slut och vi fick jättemycket applåder från publiken (vi hade skaffat oss en fanclub) och Kaysa blev så glad att hon grät.
(jag tror att det kan ha att göra med att det stod väldigt bra saker på lappen som vi fick av domaren)


*sniff sniff...luktar det illa av eget beröm här??*

4 kommentarer:

Anonym sa...

grattis till alla fina saker som domaren sa!

så roligt det ser ut:)

Anonym sa...

Kaysa & Asda rules!! Ni var så bra att jag gick gåshud och tårarna rann. Den stunden kommer jag aldrig att glömma - dagens höjdpunkt!

Anonym sa...

Hej!
Nu fick jag äntligen se dig live! Missade tyvärr dig i ringen men hörde applåderna!!

Det finns några bilder på dig på Kashis hemsida.

Kram Towe, Kashis matte
http://toweokashi.wordpress.com

Anonym sa...

Hejsan lilla Asda, vad kul det var att ÄNTLIGEN få träffa dig!
Du och Kajsa var otroligt duktiga i ringen, kanske anlitar jag Kajsa som Divas personal handler..

Har du fått skivan av Marion?

Annars får ni höra av er, så ordnar vi set.
Det KAN dock dröja ett par veckor, då jag ska ha barn nästa fredag.. ;-)

Ska dock försöka skicka iväg filmerna som jag har på valparna när dom är ca 5 veckor!


Stor puss och kram från Linda och mamma Diva (som ibland kan vara lite halvgrinig av sig..)!