onsdag 18 juni 2008

PÅ BANAN IGEN!

Alla Ni Asdafans som väntat på bilder, nu skall Ni få Ert lystmäte..... Jag vill bara säga att det beror INTE på mig att Ni inte sett mig på ett tag. Det är Ulla som inte varit på banan men som nu kommit upp på trottarkanten...
Som Ni ser är det ett tag sedan bilden togs. Nu blommar midsommarblomstren och snart är det midsommar.

Sedan Ni senast såg mig har jag haft såväl hudinfektion som streptococcer i ögonen men med lite medikamenter så ser allt väl ut, just nu skall jag tillägga! Benet är slutbesiktigat. Flyger fram som en gazell i skog och mark. Ulla säger att jag nog går med ett ben i gips innan sommaren är över.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åå vad roligt att få njuta av härliga Asdabilder igen!

Anonym sa...

Vi har också saknat Asdabilder! Jättefina!
Kram Towe och Kashi