tisdag 26 augusti 2008

BOKFANTASDA

Jag måste också lära mig läsa för DET kan Lisa!! Jo ,det kan hon visst! Hon är arg på alla röda bilar som det står Domsjö Fabriker på. Inga andra röda bilar, inte ens om det står Örnsköldsviks Kommun på dom. Det måste väl betyda att hon kan läsa eller.......

Tack alla goda vänner för alla gratulationer på min högtidsdag.

Idag har jag plockat blåbär så Ni förstår väl hur min snövita päls ser ut. Nu till helgen skall vi delta i boxerweekend här i Ö-vik. Lördag och söndag med träning och skol. Det blir jag, Kajsa och Ulla som är med. Den 4/10 är jag anmäld till MH. Skall Du göra det Hanna?

1 kommentar:

Anonym sa...

Skickar ett försenat grattis till dotter med familj!!!
Anledningen till förseningen är att jag har blivit storesyster förstår du..

En "liten" Zion på 4777 gram, kom till oss den 22/8 och jag har haft fullt upp.

Hoppas att du mår bra, puss och kram från mamma Diva.