måndag 18 augusti 2008

Äntligen

Hej allesammans, det var jättelänge sedan jag skrev nu.
Min Kajsa har varit försvunnen och igår kom hoon äntligen hem igen efter att ha varit i Afrika. Jag blev så lycklig att jag inte riktigt visste vart jag skulle ta vägen.
Men vet ni vad som händer sedan? Jag har stora planer på att hon och jag ska busa med min boll, träna, busa ännu mer och gå på långa promenader. Nej då går hon och blir så förkyld i vårat kalla norrland att hon knappt kan röra sig. Människor!!
Som tur är hittar Leffe Peffe och mamma Ulla på saker med mig iaf. och Nelson är en riktig räddare i nöden, när vi leker finns det ingenting som kan stoppa oss och när vi lekt klart kan jag sova i flera timmar!
stor slick / Asda

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Vad roligt att du Asda hittade till min hemsida. Min matte har läst om hur duktig du och matte Kajsa var i Hallstahammar, mycket tufft gjort.

Nellie med flock