torsdag 25 december 2008

Monster

Hejsan och GOD JUL kära fanz!

Jag har haft en kanonjul! Har ni det? Massor med köttbullar, prinskorv, hemgjord leverpastej, paté och allt annat. Dessutom har jag busat med barnen, blivit livrädd för både julgranen och jultomten samt annat spännande. Tomten var nog läskigast av allt, men efter att han bjudit mig på en köttbulle så fick han lite förtroende.
Idag har det dock inte varit lika roligt, det kom nämligen en tax och skulle vara stursk! Monsterasda kom då fram och rev i ordentligt. Tax-ägaren handlade väldigt korkat och nu tror mamma Kaysa att vi aldrig någonsin kommer kunna träffa andra hundar igen. Lika glad för det är dock jag och ligger i min soffa under min ullfilt, oj så mysigt jag har det.
Kaysa blev så ledsen efter "olyckan" så hon grät en skvätt, varför gjorde hon det? taxen var ju JÄTTEFUL och JÄTTEDUM, då måste jag ju få säga ifrån.


1000 kramar till mina fanz, ni är fina!

2 kommentarer:

Anonym sa...

God fortsättning! Asda är verkligen riktigt fin!
Stackaren som råkar ut för både det ena och det andra,nu får det väl vara det sista hon råkar ut för!
Här är allt bara bra med både fyrbenta och tvåbenta!
Carina Writers kennel

Anonym sa...

Hej söta Asda.Tack så väldigt mycket för korten, du är ju verkligen en söt tjej.Kanske det är därför du uppför dig som ett monster ibland.Du har nog drabbats av lite storhetsvansinne.Man undrar vad den rara vita ÄNGELN som vi träffade i Hallstahammar har tagit vägen, hon som älskade allt och alla och inte ens repade humör när hon fick sig en åthutning av sin mamma.
Många kramar från pappa Ingo med familj.