onsdag 20 maj 2009

Min kärlek


Jag tänkte presentera min kärlek för er, jag tror inte att jag har gjort det tidigare faktiskt. Här ovan är i alla fall Zappo, en korsning mellan shillerstövare och labrador. 3,5år gammal. Vet ni något häftigt!! Han ska börja utbilda sig till försvarshund och kanske få jobba för hemvärnet här i Örnsköldsvik.
Han kan verkligen allt. I vintras när jag Kaysa, Stina och hans matte Jessika hade varit i en jättestor backe och åkt madrass i ungefär 2h upptäckte Stina att hon tappat bilnycklarna. Jessika tog då med han tillbaka till backen och satte honom i arbete. Efter 25min började han gräva i snön och plockade upp bilnycklarna. Visst har jag gjort ett riktigt kap!!!!!

5 kommentarer:

heidi sa...

han är inte bara stilig, utan också väldigt duktig:)

jag tycker absolut att du har gjort ett kap!

fast det tycker jag nog att han har gjort också;)

roligt att livet leker för dig igen:)

Anna sa...

Grattis till en stilig fästman! : )

Linda sa...

Hej Asda!

Om du och dina mattar är intresserade av att genomföra ett MH så kan ni väl höra av er till mig!

Kramar Linda 0739600412

AnnaP sa...

Vad spännande med MH, det tycker jag absolut att ni ska vara med på!

Anna och Buffy sa...

GLAD MIDSOMMAR!
Jag antar att ni har samma väder som vi, men hoppas att ni har det trevligt i alla fall.

Nospussar från oss! : )