torsdag 14 maj 2009

Hej igen

Tjingeling fanzen!
Visst är jag tråkig som inte tar några bilder. Det beror på att Ulla tagit med sig kameran till Skövde. Ytterst onödigt om ni frågar mig. Det blir bilder i nästa inlägg. Det kan jag nästa lova.
Så, vad händer i mitt liv för tillfället? Jo, jag ska på semester. Ulla och Leif ska till Skottland med sitt vinprovagäng nästa vecka och Kaysa sliter som ett djur i skolan så jag ska få bo med Kaysas storsyster i en hel vecka. Gud så festligt det ska bli! Jag kommer busa med barnen hela tiden! Dessutom ska jag nog sova lite och bara koppla av. Det har varit mycket träning och kurser nu på slutet. Min kropp mår nog bra av att ligga på soffan ett tag, vad tror ni? Tror ni att det är med hundar som med människor? Att vi behöver pauser med träningar och sånt?

Om ni vill höra lite fler sjukhus historier så har jag bajsat blod i två veckor. Jag fick en biverkan av mediciner som jag åt för urinvägsinfektion. Ska man skratta eller gråta? Den här gången tyckte till och emd jag att det var lite otäckt.
Det är bara att rycka in med nya krafter, nu hoppas jag på att få vara frisk ett längre tag så jag kan bygga upp ett riktigt immunförsvar och få vara hund. Det är någonting som både jag och mina mattar längtar efter.
Det går dock inte större nöd på mig, det är full fart hela tiden, enda gången som jag är riktigt trött är på morgonen. Finns det något bättre än sovmorgon?

NU: sola på min altan (jag ÄLSKAR att ligga mitt i solen, Kaysa och Ulla tjatar dock om att det inte är så bra och flyttar mig till skuggan emellanåt. Tummen upp för solskyddsfaktor säger jag. Kaysa och Ulla: INFÖRSKAFFA!)

1 kommentar:

Anna sa...

Så roligt att läsa om din framfart! Ser fram emot nästa inlägg, då det har utlovats bilder!! : )