torsdag 30 april 2009

Operation

Tjingeling fanzen, finns det någon boxer i hela världen som varit med om mer än vad jag har (nu snackar vi djursjukhus, sjukdomar, åkommor, symptomer, you name it)
Igår opererades jag i munnen. De var tvungna att plocka ut en tand som spruckit ända ner till roten och pulpan.
Lika glad för det var jag och sedan var jag och mama på världens längsta prommis på kvällen. Vi lånade grannens vovve lacey och plockade upp stina och vandrade iväg mot oändligheten.

Vet ni det bästa? Det har blivit sommar i Övik, vet ni vad det betyder?
FOTBOLLAR ÖVERALLT! AAAH!!!! Jag älskar mina fotbollar! Kan verkligen inte låta bli dem. Jag tror att mama och jag ska spela lite fotboll i eftermiddag... dessutom kommer mamas systerdöttrar och hälsar på i helgen.

DÅ: bus!

NU: sola i mitt fönster

Inga kommentarer: