tisdag 19 februari 2008

BÄTTRE OCH SÄMRE

Första två dagarna med antibiotikan blev jag mycket bättre. Drack mindre och kissade INTE inne på nätterna. Nu är det samma visa igen. Ulla tror att jag har fel antibiotika för de bakterier jag har, hon är sjuksköterska. Hon ringde i morse till djursjukhuset för att få veta men hittills har ingen ringt upp. Jag dricker och kissar stup i ett. Och det jag kissar ser bara ut som det vatten jag dricker.
Idag har jag fått följa med Kaysa till stallet och lekt med Smilla, golden retreiver. Till slut var Kaysa tvungen att sätta mig i bilen för jag var totalt slut. Tungan bara hängde! Men kul hade jag.

I går köpte Ulla kycklinglever som hon kokade och torkade. Det luktade väldigt gott. Det skall tydligen användas när vi tränar speciella saker...... Det smakar gott också, så det gäller att anstränga sig för att få sig en smakbit.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Asda, du har fått mail!