torsdag 7 februari 2008

Yippie

Halloouu!
Idag har min mamma Kaysa varit hemma med mig och ni anar inte hur buskul vi har haft!

När hon väl hade vaknat och ätit lite mat tog hon på mig kopplet och så bar det av. Jag fick ta med mig min Pip på promenaden och så kastade hon den till mig, sedan tränade vi på att sitta stilla medan Kaysa pratade med en tant. Det var skittråkigt, fast jag var superduktig och satt stilla "hela tiden". När vi kom till ett ställe där det går att släppa hundar gjorde Kaysa det, och ni anar inte hur arg hon blev när jag bara sprang runt, runt, runt, runt och inte alls lyssnade på vad hon sa. Det var ROLIGT!
Efter den promenaden låg jag och sov i minst 2h, och nu har jag fått massor med mat. Min mamma älskar mig och jag ÄLSKAR henne. Jag har bara lite problem med att försöka få henne att förstå hur roligt det är att trotsa och göra boxerbus!

Inga kommentarer: