torsdag 14 februari 2008

SJUK IGEN!

Medan Ulla var på filmstudion i kväll ringde Anna - Maja, min bästa vet i Ö-vik. Hon berättade för husse att jag har urinvägsinfektion igen..... så nu blir det medicin och leverpastej igen.Mums.................

Nu börjar det bli bara för mycket tycker jag. När skall jag få må 100 %? I alla fall har jag varit hos dagmamma idag. Lisa också, fast hos varsin! I går kväll packade Ulla varsin påse med mat, lekasaker och ben och halv åtta i morse bar det iväg. Ulla tyckte att det var som att lämna barnen på dagis......
Vadan detta? Jo, Ulla har gått med i partiet, är mycket engagerad och har nu fått en plats i barn - och utbildningsnämnden och idag var det debut och mötet höll på hela dagen! Inte kunde vi väl vara hemma ensamma då! Jag fick gå 2 långa promenader + en del kortisar. Jag hade det jättekul och Britt Marie sa att hon gärna tog emot mig flera ggr. Lisa var hos en frissa men inte var hon klippt när hon kom hem! Nej, vad jag förstod hade hon mest ätit leverpastej hela dagen och legat på en säng och latat sig.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Asda!
Tråkigt att du är sjuk igen :-(. Men magen fungerar bra? Själv har jag börjat äta lite Junior jag också för jag vann en säck på utställningen. Det är mumsmums! Matte blandar med babyfodret för att jag inte ska bli dålig i magen men jag pillar gärna ut de stora goda kulorna först.

Hälsningar Kashi

Anonym sa...

Kry på dig vännen!