måndag 21 juli 2008

JAG FICK TRÄFFA MARION


Sista dagen började med bilåkning än en gång och sedan kom vi fram till Hallstahammar. Där var det hur mycket boxrar som helst och jag blev helt snurrig i huvudet. Men duktig som jag är la jag mig utanför tältet och tog det lugnt mest hela dagen. Stormamma Marion dök upp och jag fick ännu mer beröm vilket gjorde Kaysa och Ulla stolta.

Marion gav Kaysa utställnings tips (tusen tack du är guld värd Marion) och visade oss vart vi kunde hitta min riktiga mamma Diva. (Hon var dock inte alls lika kul att busa med som pappa men hennes matte Linda var supertrevlig)

1 kommentar:

Anonym sa...

Marion är bäst!!

Så himla snällt av henne att ge en snabblektion till Kaysa och Asda, trots att hon hade fullt upp och själv skulle iväg på domaruppdrag. Man blir så glad över människor som bryr sig : )