måndag 21 juli 2008

SLÄKTTRÄFF


På kvällen åkte vi till en camping och jag fick träffa massor med roliga hundar och människor.
Pappa Ingo var där med sina ägare, Ulla och Mats.

<--- Jag försöker här att kapa deras bagaelucka och leka med min pappa

Min pappa är den bästa pappan i hela världen och jag fick leka med honom!! (Han tyckte dock att det luktade väldigt gott om mig och villa bara para sig)
Annavar också där och hon blev snabbt tjenis med mig efter att ha mutat mig med både pizza och fetaost (Jag förstår att du stormtrivs Buffy, Anna är toppen)
Faster Elsa var också där med Camilla och henne fick jag också leka lite med.
Lite senare kom Marie och Urban (Big Heart's kennel) med faster Cocco och farmor Kila. (Urban tyckte att jag var tjusig)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, så roligt det var att få träffa Asda och hennes flock!