tisdag 22 juli 2008

TITTUT



Hej allihopa, idag har jag haft en heldag med min Kajsa och snart ska vi ut och lägga spår.






Vi har te.x träna på ängen idag men jag förstår inte riktigt vad Kajsa vill.
Hon slänger i väg bollen och självklart springer jag efter och tar upp den. Sedan springer jag tillbaka mot Kajsa igen men släpper bollen halvvägs eller lägger mig ner och busar med den. Vad är det hon vill egentligen? (Förstår absolut inte)
Ibland kan det till och med hända att jag bara springer iväg efter den och hittar den men bryr mig inte mer om det. Det spelar ingen roll hur mycket beröm jag får när jag bär den jag har inget intresse av att hämta saker till matte när hon själv kastar iväg dem.






Efter allt detta bollande åkte vi iväg till Reginas och jag fick följa med in för en gångs skull!! Det var riktigt spännande. , hundben och roliga leksaker överallt. Men man fick bara titta, INTE RÖRA.
(Stina köpte dock ett väldigt gott ben till mig och efteråt bjöds det på grillkorv MUMS!!)

Inga kommentarer: