måndag 21 juli 2008

ÄVENTYR I VÄSTMANLAND


Hejsan allihopa!
Jag har haft den knasigaste helgen i hela mitt liv!
Det började emd att jag packades in i bilen tsms med massor med leksaker och väskor. Sedan åkte vi bil kissade lite, åkte mera bil kissade igen och åkte ännu mera bil! Vi gjorde dock ett väldigt bra stopp där det inhandlades en bollslunga till mig (Har du en sån Buffy? Det är nog min bästa leksak för tillfället!!)
Vidare övernattade i vi leksand för att nästa dag åka ännu mer bil. På eftermiddagen kom vi till Västerås och efter att ha tagit in på hotellet (Vissa hade det ju lyxigt) åkte vi bil igen. Vi åkte till Strömsholm för Ulla ville visa Kajsa de fina ridanläggningarna och slottet. Jag, världsvan som jag är hade ju redan sett allt det där men hoppade glatt ur bilen och följde med på en prommis iaf. Det fanns nya kompisar nu, små slemmiga saker med hus på ryggen (JÄTTESNIGLAR) som hela tiden gömmde sig så fort jag skulle pussa på dem. Jag tror visst inte att de gillade vovve-slickar.


Inga kommentarer: