fredag 24 april 2009

Djursjukhuset here I come

Hej fanzen!
Idag har jag varit på djursjukhuset igen. Nu börjar jag bli less, jag får aldrig vara frisk ju, max någon månad åt gången. Denna gång var jag där för att jag fått urinvägsinfektion, igen. Någon som håller räkningen? Dessutom när Kaysa tog tempen på mig häromdagen så hade jag undertemperatur...konstigt.
Idag var det dags för att ta blodprov, jag är verkligen proffs på det här nu! Det skulle undersökas vad mitt immunförsvar består av egentligen, har jag något kan man ju börja fundera på.

Någonting som man kan se som lite positivt iaf är att även när jag är sjuk så har jag massor med energi. Det är bara mina mattar som ser om jag är sjuk, de har nämligen lärt sig att jag springer annorlunda då. Jag blir lite loj helt enkelt. Springer med huvudet lite lägre och ser lite trånande ut.

Jag saknar och mina mattar saknar er, hoppas att vi får ses någonting framöver!

Inga kommentarer: