onsdag 19 december 2007

FÅR JAG NÅGON JULKLAPP?

Ja, jag undrar? Vi har nämligen idag fått veta från Lennart Sjöström att min sjukdom inte är något dolt fel. Det är en sjukdom som kommer när man växer och den fanns INTE där från början.

Det betyder, vad jag förstår, att det blir stora utgifter hela tiden så länge vi inte vet hur det skall bli med mitt ben.

MEN så omtyckt som jag är här hemma så blir det nog över till en julklapp till såväl mig som Lisa. ( hon blir bättre och bättre...)

I går kväll fick jag bara risvatten men idag har jag fått ris och lite burkmat i. Det var så gott att jag slickade rent i ett nafs.

Jag måste tala om att Kajsa säger att stormatte stavat mitt namn fel. Det skall vara ASDA och därmed basta. Själv har hon börjat stava sitt namn Kaysa vad det nu skall vara bra för....

Det luktar väldigt gott här hemma just nu. Matte har stekt köttbullar men jag får nog inte smaka ngn p g a kryddorna men jag är nöjd med mitt ris ngn dag till. Har fått ett jättefint julkort från Buffy. Tack snälla! Hoppas att jag kan skicka nyårskort i stället, det beror ju på den där datorn.

Nu gnager jag vidare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är klart att du får julklappar! En så söt och kärleksfull vovve som du, kommer att stå i centrum även på julafton - var så säker på det!

Anonym sa...

Asda! Jag tycker du ska säga åt matte att göra särskilda kryddfria köttisar åt dig. Det är absolut vad en liten boxervalp förtjänar!

Min matte har lagt alla julklappar i ett särskilt rum och det är sååå svårt att låta bli dem... Vi får se om jag klarar att låta dem vara till julafton, kan inte lämna några garantier...

Buffpuss!