fredag 28 december 2007

BOXERFAN

Jenny, lillmattes storasyster, är uppvuxen med Ulla och Leifs andra boxer, Oscar II. Det var i mitten av sjuttiotalet. Den hannen var efter ngn av Marions hundar men inte köpt av henne. Lite kul. Historien upprepar sig.

Under juldagarna visade Jenny verkligen sin kärlek till mig. Hon lekte och kampade med mig jättemycket i soffan.Det var jättebra för då fick jag leka samtidigt som jag inte behövde hoppa, studsa och sladda med benet. Hon ville nästan inte släppa blicken från mig och hade nog gärna velat ta med mig hem till Umeå. Men jag trivs bäst HÄÄÄÄÄÄR...........men jag längtar efter henne redan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du ser, du blir poppis hos alla! (Lisa, kommer också att ge med sig till sist.) Jag ser att det lyser av "vill-ha" i Jennys ögon ; )

Anonym sa...

GOTT NYTT ÅR!

Må 2008 bli ett riktigt bra år för Asda och hennes flock, fyllt av hälsa och trevligheter.