tisdag 4 december 2007

STRÖMSHOLM - OPERATION!

Ja, Du milde! Vetrinären ringde mig i går e m och hade haft kontakt med Strömsholm. Jag har INTE den sjukdom som hon befarat utan jag har ngt som måste opereras och det ganska snart. Annars kommer benet att få en felställning resten av livet. Vad det heter? Ja, det har jag inte fått klart för mig ännu. Väntar på ny kontakt.

I lördags avslutade jag min antibiotikakur för min urinvägsinfektion. Som Ni vet har jag ätit dåligt och sovit mycket i flera dagar. MEN i går e m skulle Ni ha varit här! Jag var SÅ hungrig så matte hade fullt sjå med att portionera ut mat....Jag ville helst äta hela kvällen men det fick jag inte! Av detta fick jag sådan energi så att Kajsa påstår att jag inte varit lugn en sekund i natt och hon har inte fått sova en blund....

Redan kl 7 i morse vräkte jag i mig ytterligare 100 g torrfoder med lite gott i. Nu tar jag mig en tupplur medan matte skriver.
Vet Ni , att jag tror att jag har mått illa hela tiden av min pc-kur och därför har jag inte velat äta och blivit slö. Tror Ni att det kan vara så?
Nu inväntar vi samtal från Anna Maja, min vetrinär, så vi får höra hur fortsättningen blir.

Jag är säker på att min matte skjutsar mig den långa vägen till Strömsholm så att mitt ben blir friskt och jag kan leva som en glad och pigg boxer resten av livet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Blev väldigt glad att läsa din blogg idag - vad roligt att du känner dig glad och pigg igen!! Operation låter förstås lite jobbigt, men tänk vad mycket godis du ska få efteråt ; )

Unknown sa...

Vi i Stockholm tänker på dig Asta och håller tummar o tassar att du snart kan rejsa rejält! Lycka till imorgon!

Kram till mattarna och massa pussar till lilla fröken från Elinor med boxrarna Ozzy & Aura

Anonym sa...

Åh vad vi har hållit tummar och tassar idag! Nu längtar vi efter att din matte hör av sig och berättar att allt har gått bra!