torsdag 13 december 2007

SENASTE NYTT

Tyvärr kan Ni inte få se om jag har vuxit ngt men matte tycker att jag i alla fall blivit tyngre! Det är nämligen så att mattes dator är på reparation och det är på den jag kan lägga in foton.

Hur som helst så fick jag igår besked om att jag får ta bort bandaget. Härligt! Det behövdes verkligen en stortvätt av tasssen. Min vetr i Ö-vik hade fått telefonsamtal från Lennart Sjöström, Strömsholm. Han hade studerat bilden från i måndags. Benet hade glidit isär lite mer och det tyckte han vara bara bra. Men han vill att mitt ben skall röntgas varje vecka nu framöver. Så nästa gång blir på måndag. Då skall även suturerna tas bort.

Jag tycker det är skönt att Lennart engagerar sig eftersom han anses vara den bästa av bästa och då vetr här inte har ngn erfarenhet av mitt problem.

Idag är första dagen som jag inte fått Metacam och hittills har jag inte ett dugg ont.

Skönt också att min syster Hanna och min faster Buffy bryr sig om hur jag har det. Jag haltar fortfarande men matte tycker att tassen inte är lika utåtroterad som tidigare.

Min familj blir riktigt nervös när jag far fram i huset.... De tycker att jag är alldeles för våldsam i rörelserna när jag leker.

Tänk om jag hade en lekkamrat som Hanna i st f sura Lisa! Hon är inte lältt att tas med ska Ni veta. Hon vill bestämma precis ALLT!

Men om ni visste vad trött jag är. Jag kan sova flera timmar i sträck på dagen. Gör du det också Hanna? matte tycker att jag sover för mycket men samtidigt är det bra för då vilar jag benet.

Jag har i alla fall bra aptit och DET tycker matte om. Hon tycker nämligen att jag är för slank.

Hanna, Du är lite rundare än jag men så har Du inte varit sjuk heller... Förresten, Ni skulle bara se vad vi är lika varandra trots att Hanna har ett tigrerat öra. Du är verkligen söt med ditt öra,Hanna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad bra att Lennart tycker att benet ser bra ut! Det känns tryggt att du är i så kunniga händer.

Och roligt att höra att du fnattar omkring på bästa boxervis och inte verkar ha ont. Det är klokt att varva fnatt och sömn så att du får båda delarna.

Synd bara att den lurviga fyrbeningen är så tråkig. Men jag tror att hon kanske är avundsjuk för att hon inte är boxer, så du får försöka ha tålamod med henne. Det kan ju inte vara så kul att vara terrier när det kommer in en tjusig och intelligent boxer i hemmet som genast blir allas favorit ; )