torsdag 20 december 2007

PIGG SOM EN MÖRT

Ja det är jag faktiskt. Ris och burkmat är toppen! Idag har jag varit ute och snusat på allt. Snön har nästan försvunnit och det finns massor med lukter.

Jag känner mig verkligen som en glad och mycket lycklig boxervalp. Alla älskar mig och jag försöker allt vad jag kan att vara så go´som möjligt. Jag delar ut pussar i massor varje dag.

Stormatte betyder väldigt mycket för mig. Om hon går ut ut rummet måste jag genast se var hon tog vägenn.

Idag har Lisa och jag gnagt på ben tillsammans men i bilen trivs vi INTE särskilt bra . Vi skäller väldigt mycket åt varandra och jag är inte sämst...

På julafton kommer Rut och Maja, snart tre samt fyra och ett halvt år. Hoppas att jag kan bärga mig och inte bita eller hoppa så mkt.

I dag fredag bär det av till djursjukhuset igen för ny rtg. Vi får väl inget besked angående bilderna förrän efter julhelgen.

Stormatte är lite orolig hur det skall gå för julgranen men det fixar jag på ett eller annat sätt...

På juldagen är vi bortbjudna. jag har noga läst Magdalena Ribbings " Vett och Etikett" så det skall nog ordna sig till det bästa.

Jag väntar på adressen till min bror i Umeå. Skulle vara så roligt att träffas. Hanna och Pluto har jag ju sett på bild.

Mattes dator kom tillbaka idag MEN den funkar fortfarande inte så jag kan inte visa Er hur mycket jag vuxit ännu, men den som väntar på ngt gott ..... Kram till Er alla och en God Jul och ett Gott Nytt År önskar jag Er./Asda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är klart att Asda kommer att sköta sig utmärkt, särskilt nu när hon läst Magdalena Ribbings bok och därmed vet i vilken tass hon ska hålla godisskeden.

Jag hoppas att ni får igång datorn snart, är så nyfiken på hur lilla fröken ser ut nu!

Anonym sa...

GOD JUL och gott nytt år önskar mamma Diva med matte Linda vid tangentbordet!

Hoppas att du får smaka lite god julmat snart, ty ris är väl inte det godaste att äta vid juletid.. ;-)

Stor kram hoppas att du får glada besked gällande benet!