måndag 17 december 2007

NYTT ÅTERBESÖK

Ja, det är ett rännande till djursjukhuset! Mitt ben är nu röntgat igen och man kan se att det börjar hända ngt i mellanrummet. Idag var det vetrinär Anna, som tyckte att jag var en ljuvlig liten varelse. Hon hade läst igenom journalen innan hon kom in och blev så förvånad att jag var så pigg och gick så bra. Jag fick även beröm för musklerna på bakbenen!! Hörde Du Hanna...

Dagsvikten var 11 kg men Anna tyckte att jag var alldeles utmärkt i hullet.

Jag fick sova under röntgen och då passade man på att ta bort mina fyra stygn samt klippa klorna. Ni må tro att jag var hungrig när vi kom hem! Just nu tar jag mig en lur under filten, som vanligt. Jag verkligen ÄLSKAR att bli omstoppad med en filt. Jag är lite frusen av mig förstår Ni.

Hanna, vad önskar Du i julklapp? Jag skulle önska att Lisa ville leka lite med mig MEN igår låg vi i alla fall bredvid varandra och gnagde på var sitt ben... Det kanske tar sig om jag inte är så burdus.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra! Bara positiva nyheter! Veterinären är nöjd, du mår bra och Lisa kanske ger efter till slut och inser att hon ska vara GLAD över att ha fått en liten boxersötis i huset : )

Här hos oss tänker vi på dig varje dag och skickar massor med lycka-till-vibbar. Kan du inte be din matte att hon tar lite kort på dig och lägger ut på hemsidan? Det vore så roligt att få se lite mer av dig!

Anonym sa...

Hej lilla Asta, hörde vad som hänt med ditt ben!
Hoppas att du snart kan hoppa runt och busa som du ska.

Stor puss och kram från mamma Diva med matte Linda vid tangentbordet!

Ps om matte vill så får hon gärna skicka några bilder till min matte: lindathornlund@hotmail.com