tisdag 1 januari 2008

JAG VILL ÖNSKA ALLA MINA FANS ETT GOTT NYTT ÅR!

Hanna och Buffy, hur gick det för Er med alla raketer? Hanna, Du och jag har ju aldrig hört eller sett ngt liknande förut. Jag tyckte att det var väldigt vackert måste jag säga. Jag stod med framtassarna på soffryggen och tittade upp mot himlen när det blixtrade överallt. Mellan " smällarna" hann jag ta mig en och annan tupplur också.....

Ulla var mycket imponerad av min mentalitet! Däremot har magen varit rena katastrofen i natt...

Buffy och Hanna, har Ni stickat ngn gång? Om inte måste Ni verligen prova. Det är buskul! Ulla håller på att sticka en bohuskofta till Jenny och jag har hört att hon klagat över att det går väldigt långsamt p g a mönstret.

Jag tyckte att det var ett ypperligt tillfälle att visa min kärlek tillbaka så jag beslöt mig för att hjälpa henne, Hon stickade med en rundsticka med ädelträ på spetsarna, kostade visst ca 120 kronor...... Jag tyckte absolut att det skulle gå bättre att sticka om jag tog bort träändarna och dessutom upptäckte jag att hon stickat fel så jag var tvungen att riva upp ngr varv.....

Varför var hon inte tacksam för hjälpen, kan Ni fatta det??

Hanna, jag vet att Du snart har namnsdag. Vet Du?/ Asda

1 kommentar:

Anonym sa...

När jag var valp tyckte jag också att fyrverkerierna var fina, men nu när jag är en mogen unghund så bryr jag mig inte om dem längre. Man har ju fått lite livserfarenhet! ; )

Jag vill också sticka!! Har aldrig fått prova, men min matte stickar ibland och då vill jag hjälpa till att ta fram mer tråd ur nystanet. Tror du att hjälpen uppskattas? Nehejdå, inte alls *hrmpf*

Matte undrar om inte din matte som är så stickduktig kan ta fram ett boxermönster?

God fortsättning på nya året, från oss alla till er alla!