söndag 20 januari 2008

ASDAFANSEN

Vilka är Ni? Jag blir SÅ nyfiken på vilka beundrare jag har!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet inte vilka Stockholmsfansen är,menjag är så klart ett av dina fans,jag är ju din pappa,även resten av familjen tillhör dina fans.Min matte tittar in på din sida varje dag,så idag blev vi jätteglada när det fans så mycket positivt att läsa.Jag hoppas att du tar det lungt så här i början när du får springa lös,och väntar en liten tid med dom verkliga boxerfnatten.

Anonym sa...

Jo, men här i Grödinge finns det flera fans: Ozzy, Pelle (schäfer men helt boxriserad ändå), Aura och matte Elinor, den sistnämnda även ett fan till pappa Ingo.

Håller med Ulla, försök ta det liiite lugnt med boxerfnatten - jag vet, inte lätt!

Anonym sa...

Jag tror att hela världen är full av Asda-fans : )

Anonym sa...

Jag är ett fans! Hitta länken på AnnaP och Buffys sida o kommer ofta hit o tittar.

Anonym sa...

Som din klocka mor är jag ju ett av dina största fan!
Saknar dig och resten av busungarna..
Matte Linda är självklart också ett givet fan!

Lycka till med klickers träningen!


Pussar från mamma Diva.

Anonym sa...

Och det skulle självklart stå KLOKA mor.. ;-)