onsdag 30 januari 2008

VIT SOM SNÖ

Idag var vi på långpromenad igen. Härligt! Jag fick springa lös nästan hela tiden men rätt som det är ropar Ulla: sitt och då gäller det att visa sig på styva linan. Stanna är jag riktigt duktig på och likaså att komma tillbaka när jag gjort mina små utflykter.

Vi kör även kontaktövningar á la Anna P. Det är inte så lätt men det går bättre och bättre dag för dag. Jag gör mitt bästa för jag vill ju gärna ha en godis! Lisa hon får också godis då men hon behöver aldrig prestera något, orättvist tyker jag......

1 kommentar:

Anonym sa...

Du måste komma ihåg att Lisa omfattas av ÄHR. Det betyder Äldre Hundars Rätt och innebär vissa fördelar, t ex godis utan att behöva prestera något.

Jag tycker du är jätteduktig som lyder dina tvåbeningar så fint! Det är mycket en liten valp ska lära sig : )