torsdag 24 januari 2008

HON GLÖMDE DEN IGEN!

Kameran alltså. Idag har jag varit och röntgat mitt ben igen. Det var 18 dgr sedan sist. Ni skulle bara se skillnaden på benet från den 10/12 och benet idag. Det är nästan helt läkt. Det har vuxit ihop på mitten och det finns bara en LITEN glipa på var sida. Visst är det fantastiskt vad kroppen kan själv... Och dessutom hamnar den " nya " biten precis mitt emot den andra benänden. Det har alltså bildats nästan 1 cm nytt ben.

Lennart Sjöström är nöjd med bilden från den 3 januari och nu skall jag tillbaka igen om tre veckor.
Hanna, nu är jag snart ikapp vad gäller vikten. Jag väger 15 kg och har gått upp 3 kg på 18 dgr. Det beror nog på att min mage trivs bra med Royal Canin Junior Maxi och idag har det inhandlats en säck på 15 kg.
Nu börjar hela flocken vara nöjd med ALLT!

Idag har Lisa och jag varit på en härlig vårpromenad. Solen sken, fåglarna kvittrade och det var O-gradigt. Vi var ute och sprang, ja inte Lisa förstås, en hel timme. Härligt, tycker jag.

Glömde säga att innan vi lämnade mina kompisar ( personalen ) på djursjukhuset så överlämnade jag en hembakad sockerkaka, som dom blev SÅ glada över.

Hanna, baka tror jag INTE att Du kan i alla fall! Förresten, tränar Du med klicker? Det gör jag. Går riktigt bra och så får man godis!

I kväll var Lisa och jag bortbjudna medan flocken var på hockey igen och såg MoDo förlora. Jag är övertygad om att vi hade det MYCKET trevligare!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Kul att ni tittade in hos oss... Här hos er har vi aldrig varit förut.. och här fanns/finns det ju massor att läsa... Har läst en hel del nu, men jag tror jag må komma tillbaka fler ggr...

Nu får vi tro det går bra med den lilla vita ängeln Asda.. Vi kommer snart tillbaka och ser hur ni har det...



Boxerbuffar och boxersnufsar till er från Hilda, Eddie & Camilla i Norge

Anonym sa...

Skönt att saker och ting börjar ordna sig:)

Anonym sa...

Hejja Asda! Tänk vad livet leker när man får vara en frisk och glad boxertjej.

Kram från Towe och boxerpuss från Kashi

Anonym sa...

Hej,
Nu är det dags för fler Asda-bilder! : )