lördag 5 januari 2008

MAGEN ÄR PAJ IGEN


I natt har jag varit uppe på egen hand och bajsat lite här och där. Ulla blir så orolig och undrar vad jag skall leva och växa utav. Inte är väl kokt ris ngn mat för en växande valp. Inte i längden i vart fall. Är jag allergiker av ngt slag eller............
Jag väger fortfarande bara 12,2 kg och alla revben syns mer än tydligt och väl.
Hanna, grattis på Din namnsdag förresten! Hur mycket väger Du?
Idag är det SÅ blåsigt här att jag knappt vill gå ut. Jag är ju så frusen av mig. Fick ett nytt täcke igår. Det förra har blivit för trångt kring huvudet. Det nya ser ut i storleken som ett hästtäcke!! Ja, bättre det än att bli kall. /Asda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Söta Asda håller alla tassar för att din mage skall ordna sig för bara kokt ris är ju inte direkt någon höjdare. Hälsningar från pappa Ingo med familj.

Anonym sa...

Jobbigt med krånglande mage. Kanske är det en reaktion på alla mediciner och behandlingar/sövningar? Det blir säkert bra när allt ordnar till sig. Bra att du fått ett varmt och gott täcke, det är skönt att veta att du blir så bra omhändertagen både vad gäller kärlek och praktiska bestyr.

Kan berätta att din faster Cocco fick den flotta titeln "Svensk Vinnare 2008" igår då hon utsågs till vackraste boxertik på den stora utställningen My Dog i Göteborg.